AJP PR7 - ŚWIATOWA PREMIERA

AJP PR7 - ŚWIATOWA PREMIERA

AJP PR7 - maszyna do produkcji adrenaliny. Wersja o mocy 46 KM jest przewidywalna, ale ilość momentu obrotowego zwala z nóg. Wersja o mocy 60 KM przypomina nieco narowistego rumaka, ale we wprawnych rękach potrafi wprawić w zachwyt.



enduro, KTM 690, Yamaha TT, Honda Afryka Twin, Husqvarna 701,  BMW F800 GS


enduro, KTM 690, Yamaha TT, Honda Afryka Twin, Husqvarna 701,  BMW F800 GS


enduro, KTM 690, Yamaha TT, Honda Afryka Twin, Husqvarna 701,  BMW F800 GS


enduro, KTM 690, Yamaha TT, Honda Afryka Twin, Husqvarna 701,  BMW F800 GS


enduro, KTM 690, Yamaha TT, Honda Afryka Twin, Husqvarna 701,  BMW F800 GS



enduro, KTM 690, Yamaha TT, Honda Afryka Twin, Husqvarna 701,  BMW F800 GS


enduro, KTM 690, Yamaha TT, Honda Afryka Twin, Husqvarna 701,  BMW F800 GS

enduro, KTM 690, Yamaha TT, Honda Afryka Twin, Husqvarna 701,  BMW F800 GS

enduro, KTM 690, Yamaha TT, Honda Afryka Twin, Husqvarna 701,  BMW F800 GS

enduro, KTM 690, Yamaha TT, Honda Afryka Twin, Husqvarna 701,  BMW F800 GS


Relacja Patrycji Komko 
 (pierwsze Polka w historii enduro która wystartowała w zawodach Six Days)
Artykuł z BLOGU

Wyjazd do Portugalii był dla mnie wielkim wyróżnieniem za całoroczne starty na moim AJP PR4 EXTREM. Jako jedna z czterech osób z Polski miałam możliwość przetestowania nowego modelu PR7. To zupełna nowość w ofercie AJP. Jestem pod wielkim wrażeniem dakarówki z Portugalii, bo na takie miano ten motocykl zasługuje. Przy masie około 150 kg prowadzi się niezwykle lekko a jego możliwości terenowe są niemal identyczne jak motocykli typowo endurowych. To zresztą podstawowa cecha wszystkich modeli AJP, lekkość prowadzenia i nie kończąca się przyjemność z jazdy. Miałam całą godzinę na jazdę PR 7 i wykorzystałam ten czas maksymalnie. Razem z Jackiem z "Motocykla" nakręciliśmy na naszych testówkach po pięć okrążeń wytyczonych przez gospodarzy testów. Co ciekawe trasa nie była oznakowana tylko prowadziła nas seryjnie montowana nawigacja!  Łatwość czytania trasy jest super, nie przeszkadzało to w sportowym prowadzeniu motocykla nawet na odcinkach terenowych gdzie trzeba się bardziej koncentrować na jeździe.


enduro, KTM 690, Yamaha TT, Honda Afryka Twin, Husqvarna 701,  BMW F800 GS

Wielką zaletą PR7 jest jego uniwersalność, to nie tylko doskonała terenówka ale również motocykl użytkowy który świetnie posłuży na co dzień.
Kanapa zapinana na kluczyk, blokada kierownicy, pokładowy komputer, gniazdo USB, owiewka przednia i siedemnasto litrowy zbiornik to elementy które predysponują PR7  do dalekich i bliższych podróży.To motocykl dla  prawdziwych obieżyświatów, którym nie straszne każde, naprawdę każde warunki terenowe! Ta uniwersalność jest połączona z dużym naciskiem na sportowo terenowy charakter tego motocykla.

Dodatkowej pikanterii dodaje fakt że motocykle AJP są budowane w niezwykłej fabryce a właściwie to w pracowni artystycznej, tworzącej w małym nakładzie zaledwie 700 sztuk rocznie niepowtarzalne dzieła sztuki. Ekipa AJP to zaledwie 25 pracowników którzy pracują z pasją. Ktoś powie, że brak całkowitej automatyzacji na linii montażowej to wada, ale ja uważam że dzięki temu motocykle AJP są niezwykłe a każdy z nich ma w sobie duszę. 
Miałam przyjemność zwiedzania fabryki i poznania osobiście wszystkich pracowników. To miejsce ma niezwykłą atmosferę i jeszcze bardziej pobudza we mnie fascynację AJP.
Bardzo dziękuję firmie AJP Motos i AJP Motocykle a w szczególności Przemkowi Chuderskiemu za ten niezwykły wyjazd!
Kochani nie lękajcie się i zbierajcie kasę na PR7, takiego motocykla jeszcze nikt nie widział i na nim nie jeździł!!

Ja zaczynam odkładać na PR7, bo PR4 już mam :D

enduro, KTM 690, Yamaha TT, Honda Afryka Twin, Husqvarna 701,  BMW F800 GS

Fantastyczne fotki wykonał: Darek Papug Felis-Obrycki 64deg.com

Dzięki :)